Thursday, December 30, 2010

penantian

akhirnya setelah setahun menanti...taun 2011 kini muncul gak dalam beberapa jam dari sekrg..aku yang kini saat ini masih lagi buntu nk tulis ape ek dalam ni..idea tu ade..tapi mood nak menulis pasal benda ni x de...malas kot..tngok la malam nt cmana kalo tetibe idea tu datang dan mood itu ada..idea kalo ade tapi mood x datang x jadi gak kan...

akhirnya aku gantungkan post untuk malam ni..kepada mereka2 yang baca benda ni..sorila..aku btol2 x d mood r malam ni..mungkin pasal member aku waqt hal kot malam ni..x tau la ap yg terjd pg td kan..ap yg terjd kat dia sebenarnya sampai member2 semua bengang dengan dia..bukan bengang pun actually tp saje nak pekena orang..esok da balik cti kan..elokla malam ni enjoy2 sikit..

aku nak ym nak borak2 dgn member aku pasal kelahiran orang baru dalam keluarga dia pun terbantut..sori ek...esok kalo aku balik...aku try rajinkan diri aku nak on9...adoi,..x sempat nak wish selamat jd mak cik...ko da nmpak makin tua..haha..x pela.semoga ko rajin2 stadi ek...x mau ilang fookus..exam lbey kurang 3mggu je dari sekarang...

ok la mungkin setakat ni je la kot ap yg aku nak coret..tulis banyak2 pun x guna..bukan korang nak baca pun..setakat tinggal jejak kat shout box aku bek x yah..haha..ok la selamat malam kalian...

celaka punya rimau...kau gelakkan aku....

No comments:

Post a Comment