Saturday, December 18, 2010

kemenangan milik bersama...

salam kepada semua...first sekali maaf andai x update blog ni buat yang baca...yang x baca pun x pe..aku x keysa..aku bukan bro ben yang followers begitu ramai. aku bukan tun Mahathir yang mana blognya iklan sampai rm1000 sehari..aku tetap diri aku, Akmal Harith....ini nama aku yang cukup indah diberi oleh ibu dan bapak aku...sebelum aku meneruskan post ni...apa2 hal pun aku nak mengucapkan tahniah buat skuad bola sepak malaysia atas kejayaan membenam juara bertahan vietnam 2-0 pada perlawanan pertama semi final di Stadium Bukit Jalil..esok mereka akan menentang vietnam kat tempat lawan lak...good luck to all my bro...sangkaan aku meleset sama sekali terhadap safee sali.mula2 aku ingat dia x ley nak perform..x sgka lak dia perform malam tu..2 gol dia yg sumbat walaupun bola 2 bola muntah...syabas buat safee..bangga menjadi rakyat selangor...x lupa kepada semua pemain selangor..yang bermain untuk Piala AFF Suzuki ni...amri yahya,amirlhadi,safiq....tahun depan kita tebus Piala Malaysia yang terlepas tahun ni..


dan aku baru balik function@makan2 td..Alhamdulillah makanan sangat mengenyangkan dan syabas wat my senior yang berjaya wat function ni dalam keadaan mengejut...suprise sungguh...well done sir!!!..makanan yang disediakan pun okei...x de masalah x cukup...aku siap makan 3ketul ayam..haha.mana berat aku x naik..berat aku sekarang da naik 2kg r..aku kena turunkan balik ni...ish3...cmana ni.. Dr Rozmey...meh sini jusmate5 ko...bg aku...haha...


kemenangan buat pasukan bola tampar Bn aku..yang menang...alhamdulillah again..u guys did it...even nak menang tu sgt sukar...u guys made it...tu je kot untuk malam ni..esok doakan aku x de ap2..

No comments:

Post a Comment