Tuesday, December 21, 2010

berambus Dr Rozmey....

yes...setelah sekian lama aku mintak dengan Dr Rozmey supaya menurunkan harga Jus Mate5 beliau dengan harga yang berpatutan gagal...aku pasrah.tambahan lagi aku baru mendapat berita seorang sahabat telah berjaya menurunkan berat badan hanya dengan baring di atas katil dan menyelimuti badan beliau dengan segala macam jenis comforter,selimut dan sebagainya sehingga beliau berasa panas dan berpeluh. X sangka kaedah macam ni pun bley berjaya menurunkan berat badan. Ceh,nyesal kutuk ko dlu gemuk...

akhirnya petang tadi aku nekad untuk melakukan perubahan,mencuba senaman yang dah dekat setahun lebih au tinggalkan..(rasanya x sampai setaun lbey kot.)..dan hasilnya aku telah berjaya menurunkan berat badan aku sebanyak 800gram..haha.untuk ari pertama ni ok kot 800gram..esok try lagi..lusa dan seterusnya aku akan cuba kaedah yang sama sampai berat aku turun 2kg dari berat sekarang...

ni nak bg tips cmana nak kontrol berat badan, kalau bley jangan amalkan diet sangat..nak buat macam sahabat aku kat atas tu pun bley.tapi kalo bg kat aku,memg assalamualaikum kepada dunia r...gelap je dunia lepas ni,,haha...aku zzzz., tapi kalo cara aku nak kuruskan badan..aku lebih kepada senaman dan pengawalan makanan...bukan diet ek..tapi makan biar beringat..besanya kalo diet ni kita bley dapat kuruskan badan je..tapi dengan senaman..insyaAllah berat berkurang dan fitness pun dapat...


apa pun aku nak ucapkan terima kaseh kepada Dr rozmey kerana sikap beliau yang kedekut telah berjaya memaksa aku memikirkan method yang sesuai nak turunkan berat badan menurut cara aku...cis...apa pun ucaplah Alhamdulillah...

3 comments:

  1. oiii!!!xbuley tgk ak sng.
    geram nih geram

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..sesama turunkan berat badan kita ek...

    ReplyDelete