Wednesday, December 22, 2010

Title:

assalamualaikum dan selamat malam kepada semua,malam ni aku bercadang nak sambung post pasal malam tadi berkenaan bagaimana nak memastikan duit yang bekerja untuk korang bukan korang bekerja untuk duit...tapi mata aku da ngantuk sangat2 beb,da nak tido da ni..da ler esok x de apa2 aktiviti yang berat..tapu aku tetap ngantuk...mungkin x sempat nak berblog walking...ni tulis pun men redah je apa yang ade dalam kepala...

bila aku usha2 balik gambar aku kan yang ade dalam blog ni..asyik nak pangkah orang je..kesian dr rozmey dan rambut tempurung huduh beliau...haha..tapi Dr rozmey ni bagus r. gaya dia berfikir nak majukan filem malaysia.cume nasihat aku jangan la amek pamela anderson berlakon..dia tu da tua sangat tu..amek la yang sopan sikit..(kalo bintang hollywood sapa yang sopan ek??)..haha..konfius gak tu..emma watson kot...
mata aku yang da ngantuk...tahan gak nak tulis post ni...
apa pun ucapan selamat malam harus diberi kepada semua yang sedar bahawa mereka merasai malam...selamat malam semua...ingat nak letak lagu selamat malam faizal tahir...tapi x nak r...kang org kata tiru lak...cis...

No comments:

Post a Comment