Saturday, December 25, 2010

akhirnya

salam kepada semua..akhirnya setelah 2hari x update blog akibat masalah internet yang kian parah...kini aku berjaya update juga setelah pulang ke rumah dengan menggunakan internet rumah..x tau r lepas ni cmana nasib internet dan blog aku khususnya..kesian mereka2 di facebook.esok seluruh pengaut agama kristian akan meraikan hari krismas..ucapan selamat menyambut hari krismas kepada mereka yang berkenaan..dan kepada yang lain2...semoga enjoy tatkala cti korang ni..

tadi aku baru pulang stelah membeli-belah di klcc..actually aku temankan kawan aku je..dia nak beli kasut dgn jam..last2 sampai rm 460 abes..x pe la duit dia kan?..bukan duit aku..aku cuma beli jam je..jam adidas yang aku pun x sempat nak blaja cmana nak setting jam ni..disebabkan member aku lagi sorang perlu tergesa2 mengejar bus dalam masa yang sama beliau juga nak beli jam tngan swatch..setelah kian memilih akhirnya dapat la jugak sebuah jam yang aku lansung x sempat nak amek gambar jam kami bertiga..nanti la dalam post seterusnya dalam minggu depan aku try dapatkan jam kami bertiga.

kami sebenarnya bukan nak berbangga dengan membeli jam berjenama..tapi sebagai keperluan juga. Jika kita mampu untuk berbelanja beribu untuk sebuah telefon bimbit..rasanya x salah kalo berbelanja beratus untuk sebuah jam..jam yang menentukan gaya,masa dan etika kita. Apa pun semoga korang jiga dapat memiliki sebuah jam di tangan korang... kerana masa menetukan segalanya...
berharap mampu pakai jam tag heuer satu masa nanti..
dengan harga yang aku tengok tadi yang paling murah rm 11,232.00 .entah bila aku nak pakai jam macam ni la sey...haha. boley demam kalo pakai jam ni...bukan bersejuk je boley demam kan?..

1 comment:

  1. bukan demam je, orang nazak pon agaknya boleh gooooool terus tgk price jam TH nie

    ReplyDelete