Monday, December 20, 2010

antara 2...



semalam semasa outing di times square,pelbagai cosplay aku jumpa membabitkan individu yang terlibat..tapi aku x nak pun cakap pasal benda tu,x best pun aku x minat dengan cosplay. Yang aku minat adalah semua berkenaan isu semasa(yeke)..x tau la.mungkin yekkot. kalo korang nak tanya pendapat aku pasal isu2 semasa yang berlaku ni insyaAllah boley kot aku jawab. ni semua hasil berguru selama 1sem dengan sifu aku dalam bidang politik ni. Dr Mohd Ridhuan Tee banyak mengajar kitorang bagaimana berfikir secara kritis dalam menangani isu-isu yang semasa ni..jika srtuju katakan setuju dan kalau tidak..katakan tidak,disertai dengan hujah mengapa korang berkata demikian.

Dr Mohd Ridhuan Tee

 tamat..kang cerita banyak2 pasal dr ridhuan tee,x sampai apa yang aku nak cerita...actually semalam apabila sampai je kat sungei wang,aku dan juga kawan karib aku saudara zamir zainal telah singgah di parkson untuk membeli sepasang kasut bagi menggantikan kasut beliau yang telah nazak,(memg kritikal kasut dia tu)...dan setelah hampir 45min membeli,akhirnya kami telah berjumpa dengan 4pasang kasut yang sangat gaya,berketrampilan, anggun dan selesa..yang berjenama POLO, BONIA, dan 2 CROCODILE..setelah saringan dibuat dan penelitian secara mendalam dibuat akhirnya 2 pasang kasut telah dipilih..dan 2 pasang kasut tersebuat adalah...

kedua-dua jenama crocodile... 
 
mula2 pening gak nak memikirkan mana nak amek.yang kiri ke kanan pasal kedu-dua ni sedap bai,selesa dipakai..nak buat berlari PT pg pun boleh..setelah beberapa minit akhirnya kami telah memutuskan untuk amek yang belah kiri,setelah akak store tu amek kasut untuk ditry...memg kena saiz 9.tapi kasut tu dah ramai sangat yang try,bley nampak kesan kemek kat kasut tu..perbalahan mula berlaku sekali lagi samada nak ke tak nak amek kasut ni pasal kasut yang si zamir try ni la last stock...last2,kami menukar idea..baik amek yang baru..akhirnya kasut belah kiri telah dipilih...selamat la RM210.00 si zamir..aku?hanya membeli tshirt berjenama jeep..tu pun setelah dapat baucer rm 10..kalo x memang harapan la aku nak beli baju baru..haha..selamat membaca
 
 

No comments:

Post a Comment