Sunday, December 19, 2010

menulis....

sebelum menulis post kali ini..izinkan aku nak mintak maaf ntah knapa gambar aku maseh gagal untuk diupload..haha.x pe la,x de rezki..mungkin bosan skit tatkala hanya perkataan menjadi seri. Apa pun,aku seorang yang baru dalam dunia blog ni.meskipun akaun aku sejak mac 2009,akibat malas yang amat sgt nak  update.akhirnya tergendala mcm tu je..smpai la tahun ni apabila dapat bilik dengan blogger tegar...NOORHAIZAT dgn HAFIZNAVY..

apa pun dunia blog ni memang mencabar minda setiap blogger.bukan sebarang isu dapat diketengahkan...ade sesetngah blogger lebih suka menulis mengenai perihal peribadi mereka sendiri...blog lebih kepada diari,tempat meluah perasaan dan pandangan peribadi...ade sesetengah pulak lebih suka menulis tentang fakta dan isu semasa...pelbagai ragam yang aku temui sepanjang mula menjengah dalam dunia blog ni...ade juga yang lebih suka menggunakan blog sabagai medium mencari wang dan duit...itu hak korang la..x mau aku amek tau..yang penting korang bahagia dengan blog korang..hias cantik2 nt dapat award...haha

cuma wat masa ni aku pun sedang mencari apa sebenarnya konsep yang aku nak cube ketengahkan dalam blog ni.adakah mengenai pandangan peribadi yang lebih bersifat kepada kontroversi...atau sekadar berkongsi diari...apapun harapan aku blog ini mampu natijah yang berguna kepada semua pembaca dan pendengar blog ni...

sapa ade idea cmana nak kuruskan berat badan dalam keadaan ko memerlukan tenaga yang banyak..intuk pengetahuan semua..berat badan aku da naik mencecah 4kg...sekarang ni..aku nak macam dulu balik...adohai..abes la BMI(body mass index) ak...huhu....  DR ROZMEY help me...sponsor r just mate5 ko....

2 comments:

  1. emm..sokong :) klo aq blog 2k suka suki ngeee

    ReplyDelete
  2. carilah konsep yg sesuai dgn diri dan 4llowers..

    happy blogging:)

    ReplyDelete