Monday, January 3, 2011

Tenang versi 2..

Salam buat semua,..kawan aku noaz hatori@tobi@(korang isi sendiri)..kata dia lama x update blofg dengan berbagai alas an,mungkin setengah alas an beliau boleh diterima.yang lain…..--------- ‘access denied’,x tapi x pe la..semoga ko terus maju bersama blog ko.

Sem baru bermula,pada tanggal tarikh 3 januari 2010,mungkin lepas ni peluang untuk aku update blog@ruangan celoteh2@ cetusan hati dan emosi ni semakin renggang…kesian my blog,after this bakal dijarakkan dengan aku sedikit demi sedikit…wat anda2 yang baca ni..maaf pasal lepas ni aku terpaksa member tumpuan pada akademik aku..maaf ye kawan2..sahabat…musuh2..dan semuanya yang terbabit dalam pembikinan blog aku yang hampeh ni… untuk you information,sem lepas adalah sem aku yang sangat teruk..jatuh dengan mendadak..tapi x pe..maseh ade masa untuk membetulkan apa yg x betul. Masa maseh ade untuk aku bangkit…

Dalam ni aku nak cakap perkembangan di dun Tenang, sekarang ni SPR da keluar arahan supaya mana2 parti x dibenarkan berkempen di dun Tenang sehingga pencalonan nama diterima SPR. TETAPI,sekarang ni andai korang rajin2 survey dan usha perkembangan di dun tenang,korang bley tangok sekarang dun ni da mula dibangunkan infrastrukturnya…jalan2 da mula diturap bg menyambut pak2 menteri, segala kroni2 dan segala macam jenis puak2 politik yang terlibat dalam pilihan raya kecil kali ni…

Nasihat sy kepada mereka yang bertanggungjawab dalam menurap jalan ni..Dun tenang ni ade felda dan ceruk2 kampung..pergilah ke kampong dalam skit..nak lalu pun susah..jalan da rosak sejak beberapa tahun..time ni je la penduduk kampong nak mengharap kat kome yob..

Apa pun selamat bertanding kepada pihak yang terlibat,mana tau tetibe ade parti bebas yang terbabas..sebab sekarang ni x de ura2 lg sapa yg nak letak calon..

Dan yang terakhir, akhirnya aku Berjaya memiliki jersi Malaysia…haha. Jangan Tanya aku ori ke tidak..korang tengok la sendiri.kalo mcm ori,ori la…kalo x ori, diam2 suda..kalo nak tempah..gtau kat komen.nt kalo cti aku order, apa pun semoga pasukan Malaysia terus suksess taun ni dalam mempertahankan emas kat sukan sea 2011…

Akhir kata,selamat menghadapi sem baru,selamat menyambut azm baru…dan selamat periksa….hahaha

baju melaysia milik aku,,,,,

tanah tumpah darahku,so korang faham2 la ek baju ori ke x...

No comments:

Post a Comment