Sunday, April 10, 2011

video lucah pemimpin pembangkang.

assalamualaikum w.b.t, sekarang bru je siap lukis chasis,ingatkan senang lukis menda ni,rupanya payah la jugak.bnyak adjustment nak kena wat.aku rasa mcm hambar je kereta aku.haha,,,ari pertama da banyak benar salah dimension.

tu bukan perkara utama malam ni,hakikatnya malam ni..malam minggu semakin sunyi aku rasa,mungkin kerana semakin sibuk menghadapi final exam kot aku rasa mcm ni. Yela bila makan,swimming, mandi, dan sebagainya semua da x fikir benda lain.

fitrah kejadian manusia dan kejadian alam. yang pergi tetap akan kembali. begitu juga perihal dengan fitrah manusia yang akan kembali kepada perkara asas,

karl max (pengasas ajaran komunisme) sendiri,meskipun beliau seorang yang tidak percaya kepada tuhan, tetapi semasa kematiannya beliau terautomatik menyebut 'oh god'..


firaun sendiri semasa hendak ditenggelamkan di laut merah, telah merayu kepada Allah agar mengampunkan dosanya dan berjanji akan mengikut ajaran Musa sekiranya diberi peluang kedua.

kembalilah kepada tuhan yang maha mencipta kita rakan2..

hari ini,para agamawan sibuk berbalah tentang video seks ni. persoalan pokok,adakah video ini boleh diterima sebagai bukti dalam mensabitkan kesalahan zina. kerana rakaman video tidak termasuk dalam syarat untuk menyabit orang berzina. 

lupa lak,mggu ni GP malaysia,jom ramai2 ke litar sepang..
menuduh orang berzina memerlukan kehadiran 4 orang saksi yang tidak munafik dan fasik.


salam
~~~akmal harith~~~

2 comments:

  1. moga Allah permudahkan urusan kemal.amin.
    btw,comel budak pempuan pink tuh.anak sulung ker yg tu?haha.

    ReplyDelete