Monday, April 4, 2011

kini kembali

assalamualaikum...
aku mula menaip..
entry malam ni bersifatkan bebas.
korang ingat raja lawak je ade tema bebas..
entry blog aku pun ade la wei..haha
aku da tamat bercuti untuk kali ini..
alhamdulillah time nak cti..Allah permudahkan ..
tetibe berat aku turun 2kg..lagi sekilo je target aku...
aku pun x sangka gak berat da turun..
tapi rasanya balik umah ni naik balik kot berat..
haha..

doakan dapat turun balik ek kawan2..
x de la aku dilabel sebagai skuad B.M.I,(body mass Index) yang trlbey,
pelik tol tempat aku ni.
BMI nak bawah 24, 
kalo ikut normal. bmi kena bawah 25..
ade sesetengah tu..26 tu pun normal lagi..ai..
x faham aku..ish3..

ni aku bg formula nak kalkulate bmi.

berat (kg)
tinggi x tinggi (m)

wah...jauhkan...


No comments:

Post a Comment