Thursday, April 28, 2011

meluncur papan selaju

alhamdulillahi rabbil a'lamin..tuhan sekalian alam yang menciptakan langit dan bumi. dan alam sejagat juga. selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad s.a.w atas perjuangan tanpa nokhtah sehingga tersebarnya islam ke tanah melayu ini.

dulu kan zaman kecik2 dlu kiranya aku tingkatan 3 kan..aku pernah terlibat dalam dunia yang mungkin kalau aku cerita ade yang x caya, aku pernah bersama zaman pa'din, mariss khan ,kecik kepong,kecik ampang, am,dan ramai lagi.kalo peringkat international nama2 yang feymes macam tony hawk, rodney mullen(ni pun pa'din minat gak) dengan chad muska.
tony hawk

ya untuk pengetahuan korang, ni semua legend dalam dunia papan selaju @ skateboard. haha.ni semua gara member dok men skateboard kat kelas yang membawa pengaruh kepada diri aku.series!!!..main skate sangat bagus untuk kesihatan kerana ingat senang ke ko nak wat trick2 dgn kaki ko. lama woo kna praktis, dari mula2 ko belaja cmana nak ride. pasal ade orang kaki kanan belakang,ade yang kaki kiri belakang, cara nak ride pun berbagai2 bukan 1 cara je.

skateboard ni berukuran antara 7.5 inci hingga 8 inci lebar dan 30 - 32 inci panjang, terbahagi kepada beberapa part, board, wheel bearing, truck dan sebagainya, kalo aku men skate lagi skarang. x d la aku join dunia a**** ni,haha... tapi sejak x main skate ni. kaki pun da lain macam da...

intro da baik da, selawat la,,sekali citer pasal skate..apa da aku ni. tapi nak cter tu la. dlu aku pernah ter'main' skateboard ni. patu pindah sekolah terus stop.
padin musa-no1 malaysia skaters
***sebenarnya,aku tengah sakit kepala sekarang ni.haha. mungkin banyak tido kot.patu malam banyak sangat guna otak.. bajet stadi padahal banyak main gak..

ok la apa2 hal aku sertakan gambar skateboard bersama komponen2 untuk korang belaja.mana tau bosan2 stadi g amek skate ride jap amek angin.

salam
~~~akmal harith~~~

No comments:

Post a Comment