Saturday, April 9, 2011

apabila hati memaki...

assalamualaikum w.b.t,
mungkin topik nampak mcm kurang sopan sikit,
tapi tu ler yang berlaku malam tadi,
tngah elok2 wat chasis projek kereta aku,
tetibe lak error ntah apa autoCAD ni buat,
yang membawa kepada hilangnya segala hasil kerja aku selama 3jam,
oooooooo.....
seb bek laptop ni harga agak mahal,
kalo x mau  je aku hempas laptop ni...
dari tingkat 5 patu aku pijak2,
dah pijak aku bagi kat anjing suro ratah lapptop ni,
cmana design kereta aku?..

mana ley publish dlu,,tggu siap ek..
agak2 ade rupa mcm ni x?....haha

agak bengang la..
tapi nak wat cmana,
nak salahkan sapa lagi..
tapi sepanjang aku buat autoCAD x pernah jadi mcm ni..
smalam da genap 3mggu,
=).
sekarang ni negara tengah sibuk untuk pilihan raya negeri sarawak,
sori la aku x dapat nak update r..
bz..
apa pun selamat ek semua.
autoCad yang membuatkan aku menyirap.


salam
~~~akmal harith~~~

No comments:

Post a Comment