Sunday, April 17, 2011

[:::::::::::::]::::::::::::::::::::::::::::::----

assalamualaikum salam citrawarna malaysia yang berbilang kaum. yang tidak terdapat pada negara lain. kemajmukan masyarakat di malaysia sememangnya dipuji dan boleh dijadikan modal dalm mewujudkan masyarakat ke arah asimilasi. hari ini diadakan pilihan raya negeri Sarawak, tahniah kepada barisan Nasional kerana berjaya memenangi pilihan raya negeri sarawak.

tidak lupa juga diucapkan tahniah kepada pasukan bola sepak selangor atas kejayaan menumpaskan pasukan Perak 1-0 di stadium shah alam. maaf rakan2 seperjuangan peminat bola sepak negeri kerana aku x dapat nak join korang. meskipun mcm tu, aku berharap game kita bertemu kelantan nanti aku dapat tengok.

hari ini genap da sebulan aku berhijrah ke blok baru dan genap 4mggu selepas peristiwa 18.3.2011, alhamdulillah masih segar kat blok baru meskipun kadang2 sikap malas tu makin bertambah. namun biasa r tu. nama pun da senior kan....haha. perasaan malas tu makin lama makin bertambah.cuma x boleh tunjuk sangat, 

perpisahan komandan u aku, sdey ke x ek..nak kata sdey. mana boley sdey dalam dunia A****, namun kenangan peribadi aku dengan dia banyak. terutama time dia pijak kasut aku patu pusing kasut dia atas kasut aku 180 darjah...memg pecah kasut aku time tu. tapi tu la pengajaran yang aku dapat. jangan malas kilat kasut tau encik kemal..

No comments:

Post a Comment