Friday, April 1, 2011

jumaat kini tiba

assalamualaikum w.b.t kepada muslimin dan muslimat mahupun orang perseorangan yang sudi mengunjungi belog ini sebagai tempah singgah sebentar meskipun hanya sebentar..

sekarang ni kan, ramai tanya aku...
"mal, rajin ko update belog tetiap malam" - owi eugene...roomate baru..
mungkin ramai jugak yang nak bertanya soalan yang sama.cume x diberi kesempatan untuk bertanya. x pe la biar aku jawab secara berhemah dalam belog ni.yang sebenarnya aku rajin bukan sebab pe..korang pun tau kan aku da deaktivate fesbuk aku, tagged aku, friendster pun da x main, Hi5 apatah lagi. Ringo dan laman sosial yang sewaktu dengannya..justeru itu adalah elok waktu yang ade aku update belog..

ni baru lepas test thermo ni...tangan aku pun x cooling down lagi stelah digunakan ..apa pun soalan tadi agak mencabar minda sebenarnya. aku boley lupaequation energy yang digunakan dalam udara..ish3..

apa pun hari ini, jumaat. cukuplah 2minggu aku deaktivate fb aku. semoga dapat apa yang aku harapkan..facebook aku akan beroperasi kalo da ready..aku betul2 ready nak deaktivate..

doakan aku dapat keluar esok..meskipun da keluar arahan yang berat lebih x boleh keluar..aku harap esok dia bermurah hati bg kitorang keluar...

salam
~--akmal harith--~

No comments:

Post a Comment