Wednesday, April 6, 2011

bicara.

alhamdulillah setakat ni da beberapa orang selesai dalam menjalankan tugas terbaru aku, da 3 orang rasanya aku selesai bagi taklimat. harap dorang pun ley terima penjelasan aku yang x seberapa. yela sapa lah aku nak bercakap soal pokok mahupun khilaf. yang penting aku da jelaskan. taklimat yang x seberapa r. ade yang menyakitkan hati, ade yang faham kot.hehe..

ye..belog aku kini berubah sikit demi sikit. tapi ade yang kata kat kelas,, belog aku mcm belog pompuan. hahaha,ye r, bila da siap renovate bru aku sedar. mcm belog pompuan pun ade jugak. ni la manusia, even luar nmpak ganas pasal aku mungkin separa a****, tetapi bak kata orang..dalam hati ade disneyland..penuh warna-warni dan keriangan.

dalam hati ade disneyland?
ari ni selesai perlawanan bola sepak inter batalion, batalion aku kalah final. x de rezki nak wat cmana.meskipun ball position aku rasa kita lagi banyak. tapi nak wat cmana...rezki tu Allah x bg rini.

patu dalam disneyland ade plak snow white
memang dalam dunia percintaan hindustan, mesti ade yang tewas..ade yang menangis... ade hero ade heroin,even plot perjalanan sama mcm crita ultraman.hero pasti akan menang..tapi kita still nak tngok gak hidustan. pasal mungkin cerita dia x banyak lari kot dalam hidup kita.

dalam 2-3hari ni..aku banyak termenung sikit, x tau npew. tapi harapnya aku masih mampu menempuh dugaan yang terus mendatang.insyaAllah..


salam
`~~~akmal harith~~~`

3 comments:

  1. lepas ni boleh pinjam mulut ko gi sound geng aku yg xde sivik.asal la ko termenung teringat mereka2 yg tersyg ke bro..? chill sudah,btw disneyland apa barang MELAKA wonderland takmau..? * setiap yg berlaku ada hikmah

    ReplyDelete
  2. melaka wonderland?..asal x alice wonderland je..haha.bukan teringat la org tersyg,besa r.situasi org da nak exam kan.lg 3minggu je..stadi x kemana..haha.

    doa bersama hingga keakhirnya..

    ReplyDelete
  3. pergh termenenung sgt nie

    ReplyDelete