Friday, April 8, 2011

Apabila hati mati..

assalamualaikum dan salam 1malaysia,kenapa salam 1malaysia lak tetibe ni?..aku da berpihak kepada Barisan Nasional ke?...sempena pilihan raya sarawak yang bakal menjelang ni,mana tau kan tetibe ade parti-parti politik yang upah aku tulis pasal kebaikan parti dorang,x pun untuk jatuhkan pihak lawan.kalo betul ade orang nak upah aku tulis,pergh kaya bai aku. boley belanja korang makan nasi maple 2malam berturut2.

serius semalam memang aku malas nak update belog, even aku beron9 smpai pkul 2 pagi.tapi x tau nak meletakkan huruf apa dalam belog ni agar menjad butir2 perkataan yang boleh dibaca oleh semua orang. 

semalam juga aku terbaca dalam berita harian pasal krisis di mesir yang kian teruk,kata nya jenayah kat mesir naik 200%,ni berita tu...


Kes jenayah di Mesir naik 200 peratus

KAHERAH: Kadar jenayah membabitkan kes bunuh, curi dan culik di Mesir dilaporkan meningkat hingga 200 peratus, tiga bulan selepas Presiden Hosni Mubarak digulingkan daripada pemerintahan. 

Mesir yang mempunyai 80 juta penduduk kini menjadi negara di mana sesiapa saja bebas melakukan jenayah ekoran kedudukan polis yang semakin lemah dan keadaan politik tidak menentu.

....sambung baca sendiri kat sini...
revolusi di mesir 

risau pulak aku bila baca berita macam ni, yela kawan aku pun ramai kat sana..adik aku pun ade gak kat sana.kalo lelaki x pe,ni perempuan lak tu. dah ler dia jarang on9 kat sana.mungkin dia pun nak exam gak kot.yela kan...skunk kan semua musim exam. hosni mubarak ni...betol r.

design kereta dah mula berjalan sedikit emi sedikit, aku da install autoCAD 2009,harapnya progress kena laju r lepas ni...mnggu depan nak present yob...wah...

dan sekali lagi aku x lupa nak mengingatkan agar kawan2 kat sana(mesir mahupun malaysia)..dan x lupa juga seluruh dunia agar sama2 menjaga diri dari segi rohani dan jasmani. berikan pengisian pada keduanya..memang nampak susah...tapi kena la jugak.apa pun selamat berhibur bersama.

salam
~~~akmal harith~~~


No comments:

Post a Comment