Thursday, April 21, 2011

perkhabaran dari jauh

salam perkhabaran dan perantauan,sudah lama gamaknya laptop aku tidak ditemani anti virus,akhirnya pagi tadi segalanya terjadi. aku try la install anti virus. namun apa yang berlaku, anti virus tu detect melampau2 lak virus dalam laptop aku sehingga memaksa aku format balik laptop acer 4530. haha.

akhirnya malam ni, aku dapat on9 dgn tenang setelah aku fed up wat as8ment letrik yang ntah cmana..pusing2 x dapat jwapan mahupun penyelesaian. fyi,aku bukan budak letrik..aku budak mekanikal yang belajar mengenai sesuatu yang wujud dan yang lahir melalui fizikal. bukan belaja arus karen2 yang x nampak ni..ish3..

peristiwa amuk brparang di sebuah rumah flat masih berlaku. polis terpaksa melepaskan tembakan letrik nk bg si amuk tu lemah. akibat potensi untuk si amuk menyerang tinggi. akhirnya si amuk ditangkap dan disumbat dalam lokap....sekadar iklan.

apa lagi yang mampu aku sumbat dalam belog ni untuk malam ni, orang kata stadi biar berpada. namun dalam situasi sekarang,keadaan memg mendesak. melihat kepada jadual exam yang berderet dan berturut. x tau samada menguatkan semangat atau melemahkan semnagat,bergantung kepada tanggapan individu.

malam ni, barcalona lawan real madrid...pasukan pilihan???konfius...kalo team aku lebih suka kepada barca,kerana potensi dan persembahan yang agak konsisten semenjak sem lepas. kita saksikan malam ni.
barcelona

p/s-lama x nampak ko on9??...=)

salam
~~~akmal harith~~~

6 comments:

  1. x nmpk sape on9 bro?haha

    ReplyDelete
  2. sesiapa yang rajin mengunjungi belog ini.yang meningkatkan terafik belog ini.-admin

    ReplyDelete
  3. dia exam la tuu,mmg kau xkan nampak la beliau on9 - HAHA

    ReplyDelete
  4. btol tu.aku nga otw exam.bz gile bapak.otak pun agak mereng.dahtu,pasword ym aku lupe.psl mmg dah lame x bukak.hahaha.

    selamat ber exam ye tam!uhuh.benci exam.

    ReplyDelete
  5. jadual exam padat=best cz dapat cuti awal,tp agak separuh gila mau study. aduiiii

    ReplyDelete
  6. wah3..rancaknya korang berkomen2...sampai aku pun x sempat nak bukak. apa pun tahniah dan terima kasih atas penghargaan diberi. niat di hati nak update malam ni.tapi aku x de idea yang bernas. insyaAllah..belog ni akan diperbaiki dari masa ke masa.

    ingatkan kad sim je ko lupa...haha

    ReplyDelete