Thursday, March 31, 2011

yeah...

assalamualaikum w.b.t, ucapan salam didahulukan...peringatan sesama manusia diutamakan...
esok malam, kamis( 31 mac 2011) 
akan berlakulah satu benda yang x hingin aku hadapi..
test thermodynamic..
adoi kawan2..malasnya nak menjawab benda ni..
stadi x lagi..(x banyak la)..
harapnya esok...
keajaiban akan terjadi...

ni la kitab yang aku guna..





dan aku telah membuat satu perubahan baru..
letak background baru sebagai percubaan..
nampak mcm jambu..tapi smart dan lawa..
nampak maskulin sikit...haha.
apa pun semoga korang enjoy dgn page aku yg baru ni ek..
sori kalo sapa2 x suka dengan page baru ni...
dan aku mendoakan semoga semua..
berada dalam kesejahteraan dan keselamatan...
insyaAllah...

3 comments:

  1. jambu sangat aa bro..

    *x takut kena plagiat lagi ke? =p

    ReplyDelete
  2. wiwwittt...smart3...
    anjakan paradigma...

    ReplyDelete
  3. tobi - kali ni biarlah orang lain lak plagiat..tobat aku bila si saiful plagiat aku nye belog..

    anomymous-bosan semalam..x keruan..

    ReplyDelete