Sunday, March 13, 2011

-----no topik--------

malam ni, ade org mintak aku update belog...
malangnya x mau r update malam ni..takot isi dipenuhi dengan emosi dan ayat sadis...
tapi apa pun, nak ucap panjang2 x guna gak...
pasal kalo aku cakap mesti benda sama yang korang da bosan kan...oleh itu..
biarlah kali ini sampai sini je apa yang aku tulis..
selamat malam...

sapa2 yang mengikuti perkembangan belog ni.
korang x perasan ke sekarang da 13 mac 2011....
......
...
..
.


shin chan pun sedih macam ni...
apatah lagi sailoormoon yang berjiwa wanita...
keluang man kering je...
batman wat2 macho...

manakah anda?
abg batman yang berlagak macho...
adik cincan yang x macho tapi selamber...

1 comment:

  1. ad ap ngn arini..??tertanye2 gak..

    ReplyDelete