Sunday, March 20, 2011

salam pindah2...

salam pindah2?...hehe.bunyi mcm nak tiru dato' najib dengan salam 1 Malaysia beliau. tapi serius r..aku baru je lepas pindah kat blok baru ni..7x trip bro jalan kaki..jauh lbey kurang 800m kot.jd 7x 800m= 5600m @ 5.6km, ditambah dengan menaiki tangga tingkat 5..jadi post ni merupakan post pertama aku kat blog baru.nampaknya suasana aku pun membantu aku dalam penghijrahan kali ni. penghijrahan baru.. mcm tau2 je..

hurm..aku nak gtau ni...post sebelum ni yang bertajuk 18.2.2010 bukanla tarikh aku wat fesbuk..adoi mesti korang ingat fesbuk aku dilahirkan pada 18.2.2008 kan?..bukan r..fesbuuk aku dibuat dalam bulan 5 2008.. yang bulan 2 tu peristiwa lain..tapi amat menjadi sejarah jugak dalam hidup ni. bermakna tarikh tu.apa pun ia berakhir untuk sementara, andai ada masa hanya Allah menetukan.insyaAllah.

tentang fesbuk pada ari pertama ni setelah aku masukkan fesbuk dalam wad..Alhamdulillah ok lg..kita tengok bila lak fesbuk aku nak kuar wad ni..haha.

sekarang aku da duduk dengan budak2 kos aku..da x duduk dengan member aku yang bagi support kat aku untuk berblogging iaitu saudara noazhatori @haizat abd rahman yang memberi inspirasi untuk aku berblogging..x sangka dalam dunia blog ni aku lagi senior dari dia pasal blog aku lagi lama dari dia.. cume x x de mood nak update menybabkan blog aku bagai tersingkir di tepi pantai..

insyaAllah hari pertama member aku x de ni.aku ok lg..maklumlah bz pindah barang..x tau la esok atau lusa cmana kan..harap2 maintain r..hehe.harap2 ko da selamat sampai dengan selamat .alhamdulillah/ innalillah....

apa pun semoga bertemu..maas salamah...
keletihan pindah mak cik...nak rehat jap..

No comments:

Post a Comment