Friday, March 11, 2011

tangisan di pagi hari

salam buat semua.macam biasa permohonan maaf dipinta kerana blog ni x berupdate,apa pun terima kasih kepada korang yang sudi gak menjenguk blog ni meskipun blog ni lebih sekadar diari atau omongan kosong aku yang disimpulkan dalam hari itu, dan aku nak korang faham tajuk kat atas tiada kaitan dengan isi kali ini atau dalam kata lain tiada kaitan dengan yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia.

minggu ni banyak benda berlaku yang mengakibatkan aku sangat berada dalam kekusutan, minggu ni telah diadakan pameran sempena hari terbuka Tentera Darat Malaysia, sebagai seorang rakyat malaysia dan lebih lagi seseorang yang terlibat secara tidak langsung. aku datang untuk memeriahkan suasana. Alhamdulillah segalanya berjalan dengan baik. bermula dengan ketibaan dif kehormat sehingga acara kemuncak, Unit lawan keganasan(ULK) yang didemonstrasikan oleh gerup gerak khas(GGK) @ komando.acara lain pun ade jugak macam demo penerjunan bebas,dengan red warrior@ pasukan akrobatik wira merah oleh KPTD(kor polis tentera darat)

dan ketika ini aku baru menjalani test yang sangat jika ditakrifkan solannya...boley la.tapi x tau r npew.mungkin berkait2 kot.bila x dapat yg atas. kat bawah otomatik x dapat. tapi jangan dibiarkan yang berlalu terus dilupai. ambik iktibar dan pengajaran. 

minggu ni minggu terakhir bagi teman yang pulang dari mesir berada kat malaysia, ramai akan pulang minggu ni termasuk lah adik aku. dan sapa2 lagi..sdey tu memang diakui sedih gak la. nak wat cmana hidup harus diteruskan .survival hidup perlu. kalo x cmana manusia nak maju. cume apa yang aku harapkan semoga kali ni x berlaku mcm tahun lepas.aku kena tabah//come on mal...kuat dan kuat..haha..apa la aku ni.kat atas da hebat  da citer pasal askar..tapi bley plak nak tacing...isk4..

dan kali ni, tanggal 11 mac 2011..adalah hari lahir member aku jom celebrate!!!...persiapkan telur dan air longkang...hahahaha..

stages kuiz 1 hati cinta negara..team aku kalah.=(
PT-91 buatan poland.kebanggan kita!
pasukan akrobatik wira merah@red warrior
dan 1 lagi,aku dalam proses menurunkan berat badan..sapa nak join aku nak jd kurus..jom3..berjimat. x yah nak pergii slim care..

megah

2 comments:

  1. teruskan perjuanganmu....

    ReplyDelete
  2. erk..? tentera kan manusia biasa yg ada hati n perasaan jugak. tak salah nak tacing2, hahah ! normal la tu..

    ReplyDelete