Saturday, March 19, 2011

18.2.2008-18.3.2011 (Al-fatihah)

assalamualaikum w.b.t, masih ramai yang bertanya tentang apa sebenarnya yang terjadi pada 13hb mac 2011, sebenarnya peristiwa pada hari itu tak jadi pun..namun kesan dan akibatnya masih ke hari ini. =), x pe.aku x keysa pun yang penting ko selamat sampai dan berjaya dalam kehidupan. doakan aku semoga aku dapat menempuh hari2 yang mendatang dalam mendukung aspirasi dan wawasan negara. 

aku berharap apa yang aku buat malam ni adalah benda yang dapat membantu aku khususnya, x pe la.lepas ni korang bley la bukak blog aku kalo nak mengetahui perkembangan terbaru pasal aku. apa2 yang berlaku insyaAllah aku crita dalam blog ni..meskipun blog ni ntah apa2 ntah dan hambar, namun dengan benda ni je la mungkin dapat menjadi medium perantaraan antara aku dengan korang..

ye.......... aku nak buat keputusan nak deaktivate facebook aku..mulai malam ni.tapi x lama,mungkin dalam tempoh yang sementara sehingga masa membenarkan. banyak sebab kenapa aku nak deaktivate tetapi, bukan kerana aku kecewa, marah mahupun merajuk,tetapi disebabkan atas dasar nilai kemanusiaan..aku pun nak tolong gak hati aku ni..hati aku jarang berpuasa dari Facebook. kesian hati aku, asyik dapat benda yang bukan2 je melalui internet khususnya facebook..jadi untuk memberi hati aku bermujahadah dari benda2 mcm ni..aku mengambil keputusan untuk DEAKTIVATE. bagi tempoh yang sementara...asal aku eja DEAKTIVATE...bukan DEACTIVATE ke?...ko jangan riso..aku x kan block korang...hehe.

my fesbuck...


mulai malam ni mungkin..sehingga diberitahu bila facebook aku bakal beroperasi semula..apa pun esok aku akan menjalani satu pertandingan pidah randah inter batalion..pergh...giler la bro..nak pindah blok..1 umah compress 6org. yang sepatotnya dihuni 4 org je..x tau la cmana nt..apa pun Alhamdulillah r..aku duk dengan budak kos aku...

sama2 bermujahadah ek...kebaikan memang sukar dilaksanakan..tetapi apabila terlaksana sangat indah rasanya...memetik dari blog seseorang...

apa2 kontek je kat blog ni k?...alhamdulillah...selamat...sementara

2 comments:

  1. nk bgtau ni ke..??puas tggu ap la yg dirahsiakn sgt...semoga apa yang kamu lakukan ni mendapat keberkatan Allah SWT...amin..

    ReplyDelete