Thursday, January 27, 2011

pintaku dari tinta.

assalamualaikum kepada kalian, buat yang setia membaca belog aku ni. Hidup ini indah,syabas diucapkan kerana korang baru sahaja membaca sesuatu yang pada masa akan datang akan dirujuk balik oleh anak-anak cucu kita sebagai bahan rujukan sejarah seorang pemimpin ulung. sememangnya kata-kata aku pada masa ini tiada siapa mahu mendengari, malah dicaci dan dikeji oleh sesetengah pihak yang gagal untuk berfikir secara kristis dan kreatif.

ceh...akmal,kalo sembang bukan main..haha...tapi tu la.sememamngnya apa yang aku tulis akan dibukak balik oleh anak cucu kita sebagai warisan sejarah, jadi korang yang baca cepat2 la komen sementara ada masa lagi kerana komen korang mungkin turut dalam bahan sejarah ni nanti..

menyebut tentang sejarah,semangnya aku memg tidak meminati subjek sejarah semenjak berada di bahu tingkatan 2..

bukan kerana sejarah ini bosan.tetapi x tau la..ego kot nak belaja sejarah pasal negra sendiri..haha.teruk punya solje..nak blaja sejarah pun malas..ala tapi cukup la kot sejarah. wat projek pasal tokoh. time tu kena detail dengan puan Ezana mansor wat pasal tokoh leftenan adnan saidi (tabik hormat tuan). sikap keperwiraan beliau disanjung,,

last2 apa maklumat yang aku dapat hampir ramai yang sama..ala nak wat cmana.x kan nak bukak buku.kalo bukak tenet pun memang kalo search Lt Adnan memang banyak benda sma r...ish3..sekian.

Lt Adnan saidi.

1 comment:

  1. 50 tahun akn dtg tulisan anda akn jd bhn manuskrip utk tatapan gnrasi baru...

    ReplyDelete