Friday, January 14, 2011

salam..

sori..lama x update..
agak kesibukan dengan semester baru yang dilanda..
ditambah dengan suasana murung dengar result AJL25....
lagu favourite kawan2 aku...selamat malam x menang..
x pe,rezki ade kat mana2..
apa pun ucapan tahniah buat ana rafali yang menang.
dan jugak saudara faizal tahir 
yang berjaya mengimpress penonton dengan adegan silap mata beliau...

kalo korang tnya aku..sapa yang layak menang malam tu..
mestila aku jawab faizal tahir..bukan sebab aku die hard fan dia..
tapi da memang dia perform malam tu..
bagi aku kurangnya dia,pasal lagu hanyut tu memang x kuat..
1st time dengar memang x sedap..
da hayati lirik,baru tau apa yang cube disampaikan..
apa pun sekalung tahniah wat semua...
ucapan faizal untuk peminat beliau...


faizal tahir_sumber-facebook beliau
dan selamat menjawab peperiksaan...kepada 
mereka2 yang terlibat...
aku x nak kuarkan gambar ana rafali..korang carik la sendiri ek..haha

No comments:

Post a Comment