Tuesday, January 25, 2011

kelikatan

menyedari hakikat di atas..aku mcm biasa hnya menulis terus tanpa memikirkan sesuatu. sebenarnya aku sekarang sedang dalam proses menyesuaikan diri dengan dunia yang semakin dibeban dengan dengan tanggungjawab, bukan macam dulu lagi dah.kalo dlu boley memikir pasal diri sendiri je..da x payah nak pikir pasal piil orang lain. namun kini,usiaku semakin lajut dan kulitku semakin berkedut...namun kejantanan tetap masih bertahan dan cube untuk mempebaiki diri dalam menjadi lelaki yang lebih 'seksi' di mata wanita.

ceh..seksi konon...pooorah la akmal...cakap pun x betul lg..haha.tu la sometime orang akan kata aku ni pelat, sememangnya aku akui..sukar untuk aku mnyebut sesetengah perkataan dengan betul.dalam erti kata lain, masalah lidah. tapi lidah aku,aku rasa ok je dari sudut pnjang dan lebar lidah aku..mungkin cuma biasa la, adik2 aku pun macam cakap x betol...ceh,kesian adik2 aku..

cmana lidah yang normal,mcm tu la lidah aku.

hasil dan kesan salah ajaran oleh seorang abang,menyebabkan adik yang menjadi mangsa....kepada adik2 yang kecil yang suka bermain guitar hero3...mintak maaf dari abg korang!!!!.cian korang,macam pelat je bila korang cakap..haha

haha...game yang adik2 aku main..tapi ni no2.

minggu ni bermula dengan agak hambar pada aku..akibat masih memikirkan pasal diri sendiri...1 malam x d mood. kesian, seb bek ade benda blog ni. kalo x,ade la orang yang terpaksa menjadi mangsa mendengar bebelan aku, seb bek ko tngah bizi2 yang amat skunk..x mau kaco!...

dan minggu ni,adalah minggu terakhir sebelum cuti mid sem bermula..khbarnya cuti bermula sabtu ni bagi tempat aku belajar ni...x tau la cmana.nanti da cti aku gtau ek...

ok la..sampai sini je kot..taip panjang2 nanti da x de modal lak...haha. apa pun sekarang aku cube untuk tidak menulis dulu artikel pasal politik tanah air..kerana suasana politik yang semakin haru biru dalam negara ni...perlukan kajian dan penyesuaian...mencari hujah berbentuk ilmiah bukan ideologi parti..

1 comment:

  1. hayyooh...seksi ka?
    hahaha..rilek kemal.tenang kan diri mu setenang N05..ak lg sehari jep.byk stori nih.haha.

    ReplyDelete