Sunday, January 23, 2011

peperangan kini bermula

Salam kepada semua.sejak akhir2 ni kalo korang perasan blog ni memang jarang diupdate..mesti korang pelik,asal aku x update..sememangnya aku x nak update blog ni sampai hari ini.malam yang penuh dengan ‘keceriaan’ berlaku pada diri aku dan diri2 budak aku yang lain. Setelah penat pulang latihan dugaan lain pulak muncul.sabar je la ek kawan2 nak wat cmana…. Apa pun tajuk kat atas menggambarkan sesebuah peperangan yang kini da bermula.

Peperangan yang ditakrifkan dalam blog aku ni bukanlah  peperangan medan yang menggunakan senjata m-16 mahupun staer aug, (baru belajar cara pegang staer dengan cara baru). Terima kaseh ye cik Rashid yang mengajar aku.haha. untuk maklumat korang,staer banyak digunakan oleh negara2 komanwel..peperangan di atas lbey bersifat ilmiah dan perasaan. Mengapa? ..kerana lebih menggunakan kebijaksanaan manusia berbanding fizikal.
staer aug 5.56mm


Apa pun ucapan selamat berjuang kepada sahabat2 dan teman aku di luar Negara yang kebanyakkan mereka sedang menempuh menjawab peperiksaan sekarang. Harapan aku adalah korang adalah generasi yang bakal membawa perubahan kepada Malaysia… jelmakan apa maksud nama korang. Kalo nama korang akmal(sempurna)..maka bila wat sesuatu jadikanlah ia sesempurna yang mungkin. Jangan wat caca marba.(caca marba?)…

Pilihanraya dun tenang semakin hampir. untuk mengulas benda ni. Aku akan wat post baru mengenai pandangan aku di dun tenang,wat masa ni aku x sempat nak wat bacaan pasal pandangan orang dan wat analisis..tapi apa pun selamat berjaya kepada UMNO dan PAS yang meletakkan calon di dun tenang.

Panjang sebenarnya ak nak tulis malam ni. Sorila kalo korang bosan membaca apa yang aku tulis ni x best, wat masa ni aku dalam mempersiapkan diri menghadapi 1pertandinagn yang melibatkan fizikal dan akal dan jugak mental.adoi…cmana ni akmal?...apa pun selamat berjuang semua.

2 comments: