Friday, September 30, 2011

Mencari dan Menjadi

assalamualaikum dan salam 1Malaysia untuk semua pembaca belog ini. Maaf sekiranya anda mendapati belog ini semakin hari semakin hambar dengan pengisian yang tidak teratur. Namun dalam kita melibatkan diri dalam dunia belog, kadang2 kita bukan berbelog untuk menulis.tetapi sekadar untuk mendapatkan side income dengan menjual iklan2 digital seperti nuffNang dan AdFly. Namun hati Admin bukanlah untuk mendapatkan side income kerana admin merasakan apa yang admin ada sekarang sudah mencukupi dan admin bersyukur.

1) Setelah beberapa ketika Admin meletakkan gambar Admin dan adik2 yang 'ganas'. Tujuan gambar itu diletakkan di belog ini kerana gambar itu mendapat 'LIKE' tertinggi dalam album raya di facebook admin. oleh kerana ada pihak yang tidak dapat melihat gambar itu akibat tidak friend dengan admin. Maka admin letakkan gambar itu untuk tatapan beliau.

2) Minggu ini akan diadakan festival Konvo di universiti admin belajar. Dijemput kepada semua rakan-rakan belog admin untuk datang ke festival konvo ini. banyak acara disediakan untuk mereka yang hadir. Berikut adalah butir-butir festival.

  • tarikh   30 sept 2011 - 03 okt 2011.
  • masa    0800h - 2300h
  • tempat -universiti admin belajar.
3) Malaysia Minggu ini popular dengan kes hudud dan perlaksanaannya di Malaysia. Berbagai parti telah mula melontarkan pendapat masing-masing. bagi sesetengah pihak, isu hudud ini sengaja dimainkan oleh sesetengah pihak dengan tujuan bagi mendapatkan simpati politik. Dan ada pihak lain menyebut, isu hudud menrupakan rentetan daripada pemansuhan ISA( International security act) oleh Yang Berhormat Dato sri Najib Razak.

veloster merah...idaman kalbu

4 comments:

  1. ui xde kete lain ke y bole jd idaman.sebok je.tp smart la kete nih.huhu.pastu kan mal.apesal ko da putih ke ituhanya camera trick semate2.ceit.

    ReplyDelete
  2. haha..aku memg da puteh la..korang mmg jeles pasal aku da pueth tnpa trick kamera atau lightning....sedangkan aaron aziz pun bley puteh

    ReplyDelete
  3. kete tu 2 pintu ke?? mcm x best je~ :P

    ReplyDelete
  4. admin

    haah kan..mcm x d pintu je..kena masuk lompat ikut tgkap...

    ReplyDelete