Saturday, September 10, 2011

inilah rahsianya

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,
dikesempatan ini,saya ingin  mengucapkan tahniah dan syabas buat kerajaan Malaysia 
kerana berjaya membuat rakyat lebih sejahtera,
dengan menaikkan kadar cukai bagi penggunaan prabayar sebanyak 6%,
inilah yang dikatakan
1Malaysia : Transformasi Berjaya, Rakyat Sejahtera.
tok jib tengok pew tu...kih3

kesejahteraan rakyat yang selama ini dicari telahpun ditemui,
dan saya mula berpesan kepada rakyat agar bersedia dengan kenaikan cukai 
seterusnya.cukai kereta lama...

dan dikesempatan ini, saya masih lagi gagal untuk mengupload
aktiviti sepanjang ramadhan saya yang menggunakan kamera 
Panasonic Lumix FH-2

setelah sebulan menggunakan kamera ni,
saya agak berpuas hati dengan mutu gambarnya,
meskipun kualiti gambar kamera fujifilm lebih menarik.
Namun harga bagi kamera fujifilm agak mahal berbanding kamera saya ini.
ni ler kamera yang baru aku dapat hasil titik peluh bersawah dan bertani

dan raya bagi tahun ini alhamdulillah..
masih meriah lebih dari tahun lepas,
meskipun x dapat ucapan raya pun lagi dari cik momo.
ko hutang dengan aku faham x!!!hak3..
belog aku skrg da ada benda baru...
KPOP vs KLPOP

lepas ni akademik da bermula,
sem baru azam baru biasanya...
harap begitulah kan...
insyaAllah..
amin..

salam
~~~akmal harith~~~

4 comments:

  1. ada gaya macam PM lah Akmal Harith.
    ^__^

    ReplyDelete
  2. pergh..jgn kata PM... atas skit pun bley jugak..haha

    ReplyDelete
  3. ala bukan wajib pun wish2 raye.heheh.ko pun x wish nk aku wish.xde3.mal aku ade cter terbaru.hot la jugak.nt blk mesir akuu cter ek.haha.igtkan aku tau.

    ReplyDelete
  4. sheikh al-akmal said.....

    hahaha,aku pun ade cter hot hot dan hot nk cter jugak kat ko...memg hot ni..panasnya rini kat sini...kalau nak cter kat mesia bley?nt kena salji malaysia sejuk..

    ReplyDelete