Thursday, September 22, 2011

akhirnya dibuka juga

assalamualaikum dan salam 1Malaysia buat semua pembaca2 belog ini, di sini admin ibnzainuddin ingin membuat beberapa pengumuman.

1) Jam di belog ini adalah berdasarkan Jam di laptop anda. Jika tidak sama maka anda seharusnya check masa kawasan zon laptop anda.

2) Peperiksaan PMR telah bermula, meskipun adik admin tidak ada yg terlibat dalam mana2 peperiksaan. tetapi admin terlupa hendak mengucapkan selamat Maju jaya dan berjaya terus dalam peperiksaan PMR. Admin mendoakan agar semua calon PMR di seluruh Malaysia dapat menjawab dengan tenang. Harapnya tidak terjadi seperti calon di Sarawak yang tidak dapat menjawab soalan UPSR akibat dikurung oleh guru mereka kerana bimbang akan mencemarkan keputusan sekolah terbabit kerana murid itu dikatakan terlampau BODOH. 

3) Admin ingin mengucapakan terima kasih kepada teman di YM admin malam tadi kerana bertanya soalan yang sudah lama terbuku dalam hati beliau, soalan yang sering difikirkan Admin tetapi Admin tidak mahu melayannya jauh-jauh kerana tidak mahu leka dalam mainan SYAITOOON. Andai ada rezki itu, adalah ia. =)

4) Sem baru telah bermula, dan sem ini amat penting bg admin kerana di sem inilah ramai senior-senior jurusan admin telah sangkut subjek lantas menyebabkan kesukaran kepada mereka untuk sem depan. Dan ada juga antara mereka yang terpaksa extend tahun pengajian kerana sem ini. Harap semua pembaca ibnzainuddin dapat mendoakan admin dapat mendapat keputusan yang cemerlang dan lulus dengan jayanya di semester ini.

5) ada lagi lebih kurang 2minggu sebelum berangkatnya sailormomo ke bulan untuk mencapai cita-cita beliau bergelar sailormoon. ada lagi 3 jurus yang perlu dihabiskan sebelum habis berguru dan ditauliahkan. Admin mengucapakn maan taufiq wan najah dalam menghabiskan jurus2 terakhir ni di bulan sana. Bersama sailor2 yang lain.

buat kali pertamanya dalam sejarah....gambar admin dan adik2 lelaki yang sangat 'ganas'
*pernah ke aku letak gambar aku sebelum ni??

6 comments:

  1. semoga berjaya la hendaknya...yg pnting usaha

    ReplyDelete
  2. sy x fhm pengumuman no 3 n no 5~ hoho~ pe2pun, gud luck utk sem ni ea tok~ insyaAllah~ amin~ jgn mls2~

    ReplyDelete
  3. explainkan lebih lagi pasal no.3 boleh??
    tq

    ReplyDelete
  4. kepada semua anonymous
    no3 adalah muktamad dan ia tidak akan dielaborate melainkan dengan kebenaran dari pengurusan belog ini....

    ReplyDelete
  5. Semuanya terletak di tangan ALLAH.. :)

    ReplyDelete
  6. hahaha.kemal sengal.kuciwa peminat belog.meh momo tlg jwb psl no 3 dan 5.hahaha.mau tutup belog ni setahun.

    ReplyDelete