Monday, October 24, 2011

nk menghupdate pasal apa ye...

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...series ketika ini mood untuk mengupdate belog sangat berada di tahap terbawah sebawah2 nya..akibat mungkin seharian menghadap subjek yang penuh dengan kira2..adoyai..minggu lepas pula diuji dengan pelbagai ujian..namun alhamdulillah..suma settle.

semalam berlangsungnya perlumbaan MOTO GP sepang.namun tragedi berlaku. sebagai seorang yang berminat dengan sukan permotoran..takziah diucapkan kepada Marco simoncelli,penunggang pasukan Honda yang mengalami kemalangan maut di sepang semalam..trauma lak aku nak beli superbike mcm ni. kelajuan membunuh.tapi pelik jugak cmana helmet dia ley terbukak..musykil tol, katanya nak buat siasatan cmana helmet die ley terbukak..


sememangnya ajal dan maut itu di tangan Tuhan,,tetapi andai boleh dielakkan bencana.kita elakkan...tapi sapa x nak guna superbike kan?haha..mengidam wooo.

sori minggu lepas hari sabtu aku telah menghantar msg...pasal x sedap hati r. x taw cmana demam ko.tapi siap ley makan2 sate lagi.mcm ok je...haha.

'arwah' Marco Simoncelli

done for this week...hehe


1 comment:

  1. sape yg demam sehingga menyebabkan anda x sedap hati tu?? hehe~ peace~ ^_^v

    ReplyDelete