Saturday, November 12, 2011

salam aidil adha.

Asslamualaikum dan salam sejahtera..mggu ni aku telah cube menghupdate belog,tetapi gagal..hehe.x pe.. mggu ni aku nak share gambar lawatan ke melaka pada 20-22 oktober lepas. Alhamdulillah segalanya selamat dan semuanya okei. universiti aku belaja da mendapat johan dari semua kumpulan..

sessi memanaskan badan



wajah seorang champion


 malangnya saya tidak dapat beraksi dalam kejohanan ini akibat kecederaan yang dialami...teettt..abes...haha

berikut pula saya kongsikan gambar2 semasa kejohanan EIMA race 2011 yang berlangsung di litar dato sagor perak. untuk perhatian, kejohanan ini telah mendapat liputan rakan media seperti RTM dan Tv alhijrah..
seorang manager yang 'baik'

mai boh @hafiz aziz



kereta yang x siap, aku x jumpa gambar kereta la!!!!..mana ek

3 comments:

  1. akhirnye seorang blogger yang sibuk dapat jugak meng-update blog beliau..
    tahniah..:)
    hehe

    ReplyDelete
  2. terima kasih ye kerana sudi mengomen..mehupun mngomel..haha

    admin

    ReplyDelete
  3. brape peratus keuntungan yg dperolehi?? bzy benar mengira..:)
    1 je gmbr eimarace 2?

    ReplyDelete