Wednesday, October 12, 2011

12 oktober 2011

Assalamualaikum, kali ni admin memilih untuk meletakkan tajuk 12.10.2011 kerana beraanggapan tarikh ini sangat unik pada tahun ini...merangkumi 10,11, dan 12. bukan selalu rasanya.ramai lebih suka kepada tarik 11.11.11 mahupun 09.10.11 tetapi biarlah yang ramai x perasan kita perahsankan bagi membuka mata banyk pihak.

1) minggu ini telah pun bermula sidang ujian bagi pelajar seluruh IPTA di sekitar malaysia mahupun dunia yang mengikut kalender akademik antarabangsa. Admin ingin mengucapkan selamat dan syabas kepada semua. buat mereka2 yang bru hendak memulakan sidang belajar.harapnya dapat roh untuk belajar....meskipun belajar di tempat baru seperti rumah sewa baru mahupun bilik baru, atau universiti baru.. itu adalah pengembaraan dalam pembelajran dipanggil...

2) di sini Admin ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada seorang Teman admin yang lahir pada tarikh ini 21 tahun yang lepas. waktu dan berat semasa beliau dilahirkan gagal dikenalpasti. Namun jika dibuat graf..ternyata berat beliau dengan umur beliau tidak sekata, dalam erti kata lain...jika diletak berat pada paksi Y dan berat pada paksi X, kita akan lihat lihat geraf itu semakin meningkat pada paksi Y.

3) tapi apa pun tahniah da capai umur 21, ingat lagi waktu ko wish ak tahun lepas..tahun ni memg da genap da 1/3 umur ummat nabi kita habiskan. Nabi wafat sewaktu berumur 63 tahun, skrang umur kami da 21..seandainya dibuat graf antara amalan dan umur, entah cmana bentuknya....mesti kacau bilau...nauzubillah, jarang manusia sedar dan sentiasa cube memperbaiki diri. termasuklah aku....seramnnya. waktu aku update belog ni.ko tengah on9..tapi biar aku abes dlu.kang x siap lak..haha

4) selamat berangkat semua teman yang mengenali diri ini, andai kata sewaktu kita bersapa mulut ini selalu terlanjur kata. maaf disapa dan dipinta. bukanlah mahu membeza2. tetapi cuba membuka cerita...

=+=+=+=+=+=+=+ hepi bufday ~----_--_--_---_--___
nak bg coklat betol x dapat....

3 comments:

  1. salam.thanks mal.hehe.nk ternangis lak.kureng tol..aku tau la aku x slim cam ko~!grrr..smlm diorg wat suprise.terkejut aku.ciss.

    tc mal,selamat berjuang!!moga dgn umur y meningkat.kehidupan lbey diberkati kan.:p

    ReplyDelete
  2. to bufday girl...
    ala,,,jangan la nagis.hehe. x pe..ko da slim da la...tengok profile pic kat fesbuk pun da taw...lemak2 kat pipi mcm da kurang..or x taw la kalau dikover oleh widad...haha

    ReplyDelete