Saturday, June 4, 2011

selamat ber'pharma'

assalamualaikum,
i'm sorry...
tetiba lak nak jadi amir the king of the champion,
mahaguru kepada maharaja lawak,
sememangnya diakui lawak amir sememangnya memaksa
kita untuk berfikir apkah rasional lawak yang ditonjolkan sebegitu,
aku pun sebenarnya x faham asal korang x gelak 
kalau amir buat lawak.
adakah kerana x lawak,atau korang da memang set dalam kepala 
otak korang yang amir ni x lawak,kesian amir...

korang bukak la balik maharaja lawak yang episod lepas,
nescayya korang akan ketawa terbahak2 melihat amir.

tapi malam ni bukan itu nak nak aku fokuskan,
esok ahad 5 jun 2011, tarikh penting ni..
bermulanya trauma kepada pharma...
hahahahahaha,
apa pun aku ucapkan selamat maju jaya @ dalam bahasa inggerisnya
good luck, meskipun ucapan aku macam sama je setiap masa,
tapi percayalah ini ikhlas dari hati aku,
doa da,,usaha da...baca pulun2 pun da...
tawakal setelah melakukan yang terbaik..waktu aku taip entry ni,
ade lagi lebih kurang 16 jam sebelum ko nak berpharma.
all the best
bebaskan ia...

salam
~~~akmal harith~~~

2 comments:

  1. huyooh siap tulis cni.heheh.thanks ketam~

    exam 1st bermula dgn ke 'blur' an yang sengal.tp last2 ok.barang yang lepas usah dikenang..kan?

    thanks weh.:)

    ReplyDelete
  2. welkam la weh...

    so overall ok x?...ke masih terdapat palitan bisa2..?

    ReplyDelete