Thursday, June 23, 2011

HARI INI MASIH ADA

assalamualaikum dan salam 1 burma....pergh sembang bukan main la, kata nak try update serajin2nya mggu lpas.tapi hampeh dan hampas..1 entry je yg masuk..sori la bai..bz skit la mggu lepas nak wat presentation EIMA race yg dicanang2 mggu lepas. 

projek kereta yang aku bilang td..alhamdulillah da selamat present td skrg ni dah lega skit la..padahal bukan aku present pun..cuma tukang klik slide je..tapi debar lebih lak.,

walaubagaimanapun, kini aku sudah genap berusia 21 tahun, alhamdulillah da abes da 1/3 umur Nabi Muhammad saw... harapnya amalan boleh la mendapat keredahanNya..insyaAllah. 

mggu ni proses last tacap2(touch up)..kereta yang x berapa nak gah sangat sebenarnya..tapi disebabkan ade serombong kapal titanic kat kereta tu..tu yg gerun tu. skrg kalo bosan2 selalu memikir pasal enjin, pergh...semenjak join budal2 bengkel ni bai...

presentation alhamdulillah still top ten even x dapat apa yg kitorang target..harapnya time endurance bley la nak burst nak catch up balik point yg tertinggal..

kini exam pun tggal 2 paper je kan...harapnya ko lega la skit..x macam sebelum ni...
serombong kapal titanic

pergh kereta dengan gua la bai...aku tngah malu time ni.haha

2 comments:

  1. alala comelnyer kemal malu2.hahaha.tajuk die mcm lwn post dan bila esok je nih.

    ReplyDelete
  2. pergh mtpc..da mcm melaka trade centre lak..haha, sejak bila pndai guna pendek2 ni..

    ish bagus tol penyamaran ko ek...hehe

    ReplyDelete