Saturday, June 11, 2011

apabila siang bertemu malam

assalamualaikum warahmatullah dan salam 1 Malaysia, hari ini merupakan hari yang cukup bermakna buat seluruh tanah melayu di Malaysia bahkan di seluruh dunia kerana hari ini merupakan 11.6 2010...

dan tidak dilupakan juga kepada seluruh penduduk bumi kerana turut2 sama2 bertuah meraikan 11 june setiap tahun, lama dah belog ni x bertaip. maklumlah belog ni direhatkan untuk sementara kerana memberi laluan untuk peperiksaan, malangnya lepas exam abes aku lak macam sakit kepala, malas nak update....aku ke yang exam???....  [-_-']

dan semalam.kamis 9 june 2011 ingat nak update la kan, berkobar semangat dalam hati dan jasad nak update, sekali petang aku dimalumkan oleh aku nye KSM, bahawasanya aku dan rakan dari batalion ini dikehendaki pindah ke blok sebelah. sabor je la pak cik. macam2 masalah yang dikemukakan.. malas aku nak tulis dalam belog ni...

dan akhirnya aku selamat jugalah pindah ke blok baru namun dalam kekuatan yang lebih selesa dan kondusi yang boley dikatakan terbaik setakat ni.wah3..mmg privasi bai.

minggu ni aku bz skit dengan EIMA race, eima race merupakan pertandingan yang melibatkan....(korang baca la sendiri).aku da bg link. ni semua pasal racing kereta. asal bukan aku yang bawak kereta tu?...

ni jawapn jujur aku la..sebab aku gemuk.kereta tu untuk budak2 bawah 60kg ke bawah je..owh, x bestnya,,permulaan untuk aku menjadi seorang racer da tertutup..

ish3...x bek kutuk driver r, kesian lak driver aku...da la rabun skit. tapu masih boleh memandu dgn baik. harapnya driver kereta aku bley r melakukan kamikaze nt.haha

contoh kereta dalam competition ni...

k la..aku da ngantuk r...tatta..wassalam

salam
~~~akmal harith~~~

No comments:

Post a Comment