Saturday, June 16, 2012

keindahan rakupan

assalamualaikum dan salam 1 malaysia..
oleh kerana terdapat paksaan oleh pihak2 tertentu yang sudah abes exam dan memaksa saya update belog..

maka dengan ini saya secara tidak relanya menghupdate belog yang sekian lama terbiar akibat kerakuasan exam yang mengcengkam jiwa ini. aduhai aduhnya. sedeynya mengenangkan paper pertama. namun nak buat camana benda dah lepas. sekrang masanya untuk menceriakan diri dengan melayan lagu najwa Latif.

Najwa latif atau nama sebenarnya Imratul Najwa binti Abdul Latif  .dilahirkan di Batu Pahat, Johor. eh orang   Johor jugak rupanya si najwa.. mesti jawa kan.hehe.. lahir pada 23 may 1995. nak detail berkenaaan najwa latif bolehla klik NAJWA LATIF .kenapa Najwa Latif, pasal cikgu saya dulu dia minat Tiz Zakiah@Zaqyah x taw la cmana nak ngejanya, harapnya ok la kot. dan si najwa pun tahun ni nak SPM. Doakan Najwa ye akak dan abang2 sekalian.
sumber : Fb najwa latif.


disebabkan komen bagi entry di bawah ada orang macam berminat tanya pasal thermostat maka kali ni saya akan menggebang sikit pasal thermostat buat anda yang x taw apa itu thermostat. 

zOOm3!!!
lukisan thermostat yang macam apa ntah..haha

thermostat adalah komponen dalam sistem kontrol yang mana ianya mengesan suhu pada sistem tersebut supaya suhu sistem tersebut berjaya dikawal di bawah suhu yang ditetapkan. Thermostat melakukan ini dengan menukar alat pemanas dan penyejuk kepada 'on' juga off. maafkan saya kerana bahasa agak sampah kerana saya sendiri yang translate dari google translate.

oleh kerana itu barang siapa yang nak tau pasa benda ni boleh la google ek. saya x mampu nak jelaskan secara detail dan terperinci. subjek instrumen pun x taw cmana nasib. adoyaiiii...

selepas ini saya akan menjalani latihan praktikal di PKNS shah alam. Oleh itu marilah semua ye...

2 comments:

  1. dah terbukti kau adelah rakupan yang mangkuk itu.
    mal happy father's day.
    x abes2 lg zoom3???
    lempang nak?

    ReplyDelete
  2. pihak tersebut..

    hey,aku masih lagi gagal mengganti istilah yang sesuai ntuk digantikan dengan zOOM3!!!..macam best je gune zoom3!!..haha

    semua tempat nak lempang ak kan... kesian aku

    ~~~admin~~~

    ReplyDelete