Friday, April 20, 2012

DSA 2012

Assalamualaikum dan salam membuka pintu pun aduhai pun... mula2 teman malam ni nak update pasal DSA 2012, tapi permintaan khas seorang teman yg mahupun teman mengupdate pasal bb cream.

mungkin kerana beliau telah dikritik hebat kerana seakan terlopong pabila ditanya mengenai bb cream.oleh itu beliau telah meminta teman menjelaskan apa itu bb cream. untuk mendapat penjelasan apa itu bb cream sila klik sini dan sini.

teman sendiri pernah mencuba bb cream ni *ayat yang teman sendiri x suka baca. mesti anda semua membayangkan teman menyapu bb cream di seluruh muka teman sambil menyanyi lagu kpop dan kaki berdancing macam yoona sdnd. 
jenis bb cream dgn kulit anda

sebenarnya teman hanya menyapu skadar di tangan sahaja. itu pun bagi memenuhi tuntutan dan keperluan nak gedik time tu. asal sejak dua menjak ni teman asyik gedik je. maaflah sahabat semua ek. dan bb cream juga dapat menutup roma2 yang terbuka pada wajah anda. itupun jika anda rasa wajah anda kelihatan agak kusam.

di surat khabar hari ini juga Garnier telah mengeluarkan iklan berkenaan bb cream. krim yang dijual pada rm 19.90 menurut harga pasaran. namun untuk membeli bb cream. kena test dulu samada ianya sesuai dengan kulit anda atau tidak. ada bb cream untuk kulit cerah dan ada yang untuk kulit gelap macam teman. *teman sedar kulit teman hitam.
ni la creamnya.. mcm murah rm 19.90

dan teman nak update pasal bb cream pun teman bukan mahir sangat pun. dah nama pun x guna, x d la nak taw camna kefektifan benda alah tu kan. kena tanya pada yang menggunakannya.

kembali pada DSA 2012, pameran keselamatan dan pertahanan asia. Menarik. pergi x sia2. ramai dan meriah. rasa macam perhimpuan a***r2 seluruh malaysia. yang teman x ley tahan teman telah melalui sebuah laluan untuk VVIP sahaja. tetiba terserempak dengan PAT (panglima angkatan tentera). gabra x gabra teman dibuatnya. pengalaman jumpa PAT. bukan selalu kan.

gambar sekitar DSA 2012. tk boleh nak upload banyak pasal melibatkan ketenteraan kan.. ada juga gambar teman pakai baju sekar...






*garnier kena bayar kat teman pasal tolong promote barang dia ni. x mintak lebih. dapat bergandingan dengan Pahrin Juoi @ fahrin ahmad dalam iklan garnier pun ok.

7 comments:

  1. haha, sempoi !! entry bb cream (kelihatan 2 tona lebih cerah) bergabung dgn entry ketenteraan ;)

    ReplyDelete
  2. tu la pasal,2 entry yg macam x kena plak..haha.tapi x pe,keseimbangan dalam keganasan

    ReplyDelete
  3. kemal kemal kemal!!comel gambar baby tu.putih.hahaha.

    ReplyDelete
  4. salam

    dah guna BB cream garnier tu..tapi x elok, habis muka naik jerawat putih.... sampai sekarang x hilang-hilang walaupun dh 6 bulan stop

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah ade jgk info psl DSA. thanks mamal.

    ReplyDelete
  6. memang la comel..mcm tu la aku kecik2 dulu..cume da besar ni lain skit..haha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete