Saturday, April 14, 2012

al kisahnya cutiii~~~

Assalamualaikum warahmatullah..


teman ucapkan buat semua pembaca setia blog teman yang seberapa ni..maaflah pasal jarang dah berupdate, teman mempunyai misi besar iaitu mendapatkan tempat latihan industri dalam masa cuti ni. kalau teman x dapat tempat praktikal yang sesuai dengan diri teman.maka teman akan dicampak kemana2 tempat praktikal yang dirasakan sesuai oleh fakulti, seperti unit-unit tentera. risau jugak teman mana tau kena anta ke ipoh ke, x pun pahang ke.bukan praktikal teman kat sana nanti. jadi benda lain plak.


Alhamdulillah teman dah berjaya cuti dengan jayanya kat sini. dalam kesibukan dan kesamaran di tengah bandar berjaya jugak teman akhirnya. namun cuti yang agak berat kerana dalam cuti ni tak pernah sekalipun teman jogging, sekadar bermain basikal putih teman je. Petang tadi tengah dok bawak basikal tetiba ada budak puji. 

"lawa basikal abg, beli mana ek" (tangan korek idung mata ke atas)
reaksi spontan budak tersebut

teman pun pandang je la budak tu dengan nada yang hairan....

tapi apa pun basikal teman memang naisss pun cuma pasal lama x bercuci kan.agak kotor la skit jadinya.


minggu ni teman juga ke putrajaya menemani sahabat karib teman me'riki' jalan nak ke PICC, atau nama lainnya putrajaya internatinal convenction centre.x susah pun nak ke sana, dah kesana pulak susah nak ke sini.sampai mana2 ntah masuknya.. sabo je la.teman duk mikir la celah mana nak masuk presint2 ni..last2 ketemu jua akhirnya. alhamdulillah bersolatlah dalam masjid putrajaya yang serba indah itu.

dari PICC


pintu gerbang masjid putajaya
budak ni terpaksa dihilangkan mukanya atas dasar rahsia negara +(x brapa nak ensem macam abg aaron)

rupanya sekian lama belog ini x berupdate kan, hurm rasanya ym pun dah jarang berbuka.. kdang2 buka tapi sunyi je.. mungkin ada sambutan cultural day kot. bz skit... ngeh3,,x pe2.. exam commed jawab elok2...
gambar sepupu teman yang masih kecil dari kiri ; abi,anas,wafa

No comments:

Post a Comment