Saturday, March 10, 2012

Telefon oh telefon

malam semakin cengkam menghampiri gelapnya sedangkan heryanto sedang duduk di beranda sambil memerhatikan nasibnya yang kian tidak terurus. heryanto kini seakan sedar bahawa beliau harus melakukan sesuatu untuk mengubah bentuk badannya.

sudah bermacam cara dicuba, dengan memakai bengkung, mencuba ubat kurus, krim mustajab dan sebagainya. namun perutnya tetap tidak mengempis. bahkan semakin buncit dan jika dilihat dari sisi. seakan padang golf dengan sebuah lubang.

begitulah malangnya nasib yang menimpa heryanto, meskipun beliau tampak segak dengan kelulusan diploma dari sebuah universiti tempatan. namun begitu beliau malu dengan penampilan beliau. Sudahlah tidak ada wanita yang sudi bersama malah dikeji dan dihina rakan sebaya.

kisah heryanto ini dijadikan pengajaran oleh semua lelaki di luar sana agar menjaga perut supaya tidak boyot/boroi/buncit sebelm kahwin. lepas kawen x pe, bini suka lelaki berperut buncit. nampak lebih manja. PERCAYALAH....

sekadar gambar hiasan

minggu ini minggu ke 3 sidang akademik, alhamdulilah segalanya masih berjalan macam biasa. cume penempatan L.I aku x tahu lagi. mana nak campak diriku ini.. teringat pula pesan orang tua agar jangan memilih nak mencari kerja. 

bersambung cerita heryanto....

seakan bosan dengan perutnya, heryanto nekad untuk bertemu doktor pakar bagu mendapatkan nasihat kenapa perutnya menjadi bgtu. setelah appointment demi apoinment dijalankan, doktor telah mengesahkan bahawa perutnya perlu dibedah bagi mengeluarkan cacing yang telah berkampung sekian lama dalam perutnya. doktor menasihatkan beliau agar membuat wasiat sebelum membuat pembedahan..

iklan... admin tengah cari idea nak sambung apa..
minggu ni boleh plak x dapat overnight, biasa hari minggu dapat. entah apa kejadahnya masalah depa ni. x pe la.jimat duit save tenaga... duk dalam men game pun ok..



2 comments:

  1. kisah si buncit yang malang upernya..

    ade kes baru dari si buncit..

    nantikan episod seterusnya..

    Monolog PAB : Mesi tergedik2 nak tahu kan..

    ReplyDelete
  2. wahhaha...mesti la cik kiah oi... kata gossip gittew...haha

    apa pun selamat maju jaya buat pengunjung baru belog ini

    ReplyDelete