Wednesday, January 25, 2012

bahagiass seminggu

assalamualaikum dan salam malam. segala puji dirafa'kan kepada Tuhan Yang Maha Menciptakan cakerwala ini dari permulaan microb sehingga sebesar2 ciptaan. Telah selesai menduduki exam terakhir iaitu paper thermo pada mggu lepas. kini bermulanya latihan ataupun traing. bahagiass untuk seminggu (cti dipotong 5hari) dan berbahagiass 3mggu (training).

minggu ini malaysia dikejutkan dengan situasi kes tebusan seorang remaja wanita berumur 10tahun... maafkan saya, beliau tidak layak digelar remaja kerana masih bawah umur. beliau layak digelar kanak2. untuk mmbaca flow cerita ini bolehlah bukak link ini (klik di sini) dan kewibawaan polis malaysia masih terbukti apabila memberi peluang kepada penjenayah terbabit selama 6jam. (tamat) .klik pada tamat untuk cerita selanjutnya yang lebih hangat. sehangat jejaka ini.

segak kan??

kini peranan dan tanggungjawab dalam membangunkan masyarakat seharusnya dipikul kerajaan.(x de motif)

cti semester yang x sepatunya cti semester tetapi dinamakan cti menyekse plan nak abeskan 3buku. boleh ke?... boleh kot. tajuk buku? hahaha.. jangan la tanya beb cume rerakan sebilik je tahu kot. malam ni dapat la 1 topik.

dan kini...bermulanya tanggal untuk membina tubuh yang sasaa dan tegap macam the rock @ dwayne johnson.. tegap sasa dan berkaliber. ada yg kata senyuman dia sangat mahal. seb bek dia x de tahi lalat macam aku. kalau x mesti makin mahal.
perghhh lagi segak beb...

cmana nak buat ni.. mna nak carik beskal ni??.. lama da aku ngidam basikal ni.....

ADA yang meminta saya bercerita pasal telefon bimbit rakan2 dan saya...


No comments:

Post a Comment