Monday, January 2, 2012

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia buat semua insan2 yang berada di seluruh semesta!. Alhamdulillah tahun baru sudah menjelang tiba pada hari ini bersamaan 1.01.2012.  aku sempat bersama warga kota menyaksikan sambutan kemeriahan tahun baru selama beberapa minit sebelum balik semula ke dalam ‘kampus’. Pasal ada agenda lain yob, tu yang balik awal.lagipun tengok kat TV lagi pueh kot
Kali ni sempena tahun baru ni harapnya belog yang dah beroperasi selama 3tahun semenjak 2009 nk ada pembaharuan kot. Harapnya jadi la ye yob. Kali ni…
ada iras2 muka aku x???

Ok sorotAN minggu lepas apa even2 best berlaku.
Osbon menang juara maharaja lawak Mega menewaskan boboi dengan undi yang x berapa nak diambil tau plak berapa banyak si Mr os dengan Abon menang keseluruhan, yang diketahui Cuma wang tunai RM 350,000.00. Lepas ni Mr os x yah la nak tggu bawah LRT Gombak tiap2 pagi amek penumpang naik teksi dia. Teringat kenangan masa kat UIA dlu. Pagi2 nampak Mr Os beratur tunggu penumpang naik teksi. Meskipun aku x pernah naik Teksi dia. Tapi Nampak ler jugak dia.Dulu Mr os yang pernah feymes dengan watak lelaki bergigi jongang, kini namanya mula suram. Sekarang mungkin akan kembali naik kot.

Akhir tahun dikejutkan dengan demo oleh mahasiswa UPSI                                                                                                akmal – TAK AMEK PORT!!!GUA NAK FINAL BEB…..

YM di tahun baru?......(ni pun nak jadi isu ek?)

Pindah randah…dapat umah baru lagi ‘seronoknya’(tangan ke dada, mata ke atas)

Isu perobohan madrasah di kedah, siapa yang bersalah. Aduan rakyat di tv3 ada butirannya.




lupa nak gtaw, doakan aku nak exam mggu depan...

maattaufiq wannajah fil imtihan...
amin..

~~~akmal harith~~~

3 comments:

  1. Final final final!
    selamat menempuh FINAL.
    Buat yg terbaik! :)

    ReplyDelete
  2. secret admire abg aaronJanuary 3, 2012 at 11:05 PM

    mal good luck final sok.
    bace fatihah ek.harap2 xde la ape2 y mengecewakan terjadi esok ye.
    jgn lupe kol mommy.hahah.

    ReplyDelete
  3. thanks semuai!...masih lagi mempunyai harapan untuk semua...yeah3...

    ReplyDelete