Wednesday, May 18, 2011

Polis di Tengah Jalan

kepada : makhluk tuhan yang merasakan bahawa dirinya adalah makhluk yang paling comel .

assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuh, dan salam 1malaysia, malam ni merupakan malam terakhir aku berada di rumah bg menikmati internet yang sangat laju gamaknya..

petang tadi aku telah melawat salah seorang adik aku yang berada di tingkatan 5. di sbpi jempol..sedang berjalan di jempol maka berhentilah pak cik zainuddin(bapak aku la) di sebuah hentian rehat dan rawat (R n R) dengkil. sedang aku makan seraya bapak aku berkata
"(nama timang aku), pergi cari apa nak bawak untuk adib." kata bapak,
maka aku pun pergi la cari, sedang aku buntu nak carik apa untuk adik aku, tetibe aku jumpa benda best...

taraaaa....aku jumpa benda ni..
asam yang macam2 jenisnya

aku jumpa asam yang pelbagai dan bnyak lak tu, tapi aku x sempat nak amek gambar banyak2 segan lak dengan bro kat citu. dia da pandang pelik tengok aku adjust kamera "dslr" aku yang x berapa canggih ni...

tapi aku x peduli dengan semua asam2 ni.. pasalnya, aku hanya mencari sejenis asam ni, yang biasanya dijual kat R&R ni, tapi asal x jumpa ntah..sampai ke k.pilah aku x jumpa benda ni..aku nak cari asam mor far kor.. pergh aku kalo jalan jauh mmg kena layan asam ni smpai aku rasa arghh....terapung di awanagan...
ni la asam yang aku cari seharian kat n9.

kalo org isap ganja dia akan kata sampai stim,dia punya nikmat smpai lu sendiri x ingat beb. 

tapi aku amek asam mo far kor ni bukan pasal nak layan ke apa..mmg perlu, kalo aku jalan jauh je aku akan beli asam ni..pasal takut nanti mabuk lak..mabuk jalan darat?...hurm biasanya mcm tu la..haha

6 comments:

  1. err. bro, apa kena mengena asam mo far kor dengan polis di tengah jalan?

    indirect story? haha

    ReplyDelete
  2. nak letak tajuk pe ek yg sesuai..asam masam??...

    ReplyDelete
  3. makhluk tuhan plg comelMay 18, 2011 at 5:09 PM

    sume post die xde kene mengene ngan tajuk.hahaha.sengal ko kemal.

    aku mmg comel okey.*erghh geli dow

    mak kate asam ni x halal la mal.sbb ade tulisan cina.wakaka.
    maka sampai skrg aku takut nk mkn.

    ReplyDelete
  4. hahahaha...
    de asam kegemaran ak de...hahahahha..
    asam 2 mmg superb...klu dapat yg merah panjg2 2 lg best...mcm bihun sket bentuk die...

    ReplyDelete
  5. erk ! tajuk takde kaitan dgn entri,yeah ! suka asam cine tuu tp dekat Srawak tak jumpa lgsg..

    ReplyDelete
  6. tobi- majoriti entry dalam belog aku mmg x d kena mngena dgn tajuk kot..

    MTPC(mkhluk tuhan plg comel).- hahaha..mcm tu plak ek, terinat lak gula2 pikin tajuknya, yg tulisan ade tulisan cina. mak aku pun x bg makan gak..tp mmg aku x makan. tapi asam ni. mmg sedap..nyam4...

    meer-aku penah gak makan asam merah mcm bihun pnjg2...haa.dijual depeket rm 0.20 kat depan sekolah agama aku dlu.

    cik dora- dekat sarawak mana ade asam...tapai ade la..haha,,gardenia pun payah nak jumpa..ish3.kesian taib mahmud x dapat makan roti gardenia

    ReplyDelete