Sunday, December 11, 2011

memohon ampun atas khilaf (MAAF)

Assalamualaikum semua, sememangnya entry kali ini bukanlah hendak menceritakan akan aktiviti mahupun statistik angka penceraian di Malaysia yang semakin tahun meningkat dengan mendadaknya. Kerana 2011 hampir melabuhkan tirainya. Ini bermakna akan tibalah umur kita yang baru,macam tahun ni 21,tahun depan dah 22. begitulah dengan umur kome yang lain.

tak tahu nak mula dari mana, tapi dalam lubuk dan perasaan ini penuh rasa serba salah dan rasa tidak kena akibat malam tadi. Mungkin niat asal untuk bergurau memakan padah.

akibatnya, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....;(

mungkin memang salah aku, bukan mungkin...memang salah aku akibat terlalu anti dengan gelaran itu meskipun aku dah terjebak dalam dunia yang sepatutnya, tapi berilah lagi ruang. sekarang ini bukanlah secara rasmi, nanti dah rasmi korang nak panggil aku ***** jepun ke, ***** conga ke, bahkan ***** somalia pun aku x kisah.cuma wat masa kini berilah peluang aku menjadi mahasiswa dulu. x mcm mahasiswa pun ala2 mcm orang bujang lain pun ok..hehe.

dalam kata lain...

aku sebagai admin rasmi belog ini dan tuan empunya belog, sangat2 memohon ampun atas perkara yang berlaku..anggap sebagai gurauan...


4 comments:

  1. ala~ ciannye baby~ nape nk nangis tu~ huhu~

    ReplyDelete
  2. wei mal.dah2 la tu.kan aku ckp xpe.tp wat mase ni..aku nk senyap dulu la.masih terigt2..aku pun mintak maap tau.tc.study leklok.sori

    ReplyDelete
  3. macam kes besar je ni kemal.. erm.. sedih beno mukenye tu kemal..
    masing2 dah mintak maap dah tu kann..
    tamo gado2 dah la.. bg mse utk masing2 cooldown dulu..
    hmm...

    ReplyDelete