Monday, July 4, 2011

hitam VS puteh

assalamualaikum dan salam 1malaysia
pada hari ini,isnin bersamaan dengan 2 syaaban 1423hijrah,
saya dengan ini akmal harith bin zainuddin,
telah mula mengikuti latihan ketent***n sepenuh masa
pada hari ini, aduhai bermula dengan perbarisan
patu petang lak ley plak kawad..x tahan pak cik..
wahh...
seb bek ade teletubbies teman aku kawad td..

di bawah suhu 38 darjah celcius,
aku telah berjaya berdiri selama 2 jam dibawahnya terik mentari itu,
bukan men lagi kan hari pertama,
setelah tamatnya EIMA Race 2011,
Setelah kian lama x g training akibat ke bengkel,
akhirnya kini bermula kembali..
akibat dari sinaran mentari yg sangat terik, 
malam ini berasa sangat malas dan mengantuk
akhirnya saya menaip juga

akibat yg lain pula, telah mnyebabkan kulit saya bertambah dark,
akibat tidak tahan asyik dicemuh 'hitam'..
maka dengan ini saya telah menukar profile pic saya di fesbuk
dengan gambar di bawah..

dengan harapan agar bahawa sesetangah pihak yang selalu mengutuk saya agar
berhenti mengutuk saya untuk seketika dan beliau tidak 
terkejut seandainya tiba2 page saya terkeluar di wall beliau.
hahaha..

selepas ini,harapnya kutukan terhenti seketika....
kesianlah pada insan ini...
"siapa yang cakap hitam2 ni?,nak kena penumbuk"- death vader

5 comments:

  1. tumbuklah~ade saya kesah?hahaha.
    yela2 da x kutuk.eleh.bukan kutuk pun.
    kenyataan idup mmg kdg2 pahit mal..hak3.kata org beriman.kenelah redha dgn ketentuan Allah.

    harap2 7hb keajaiban bakal berlaku pd paper 2 kan?doakan aku.

    p/s;aku xkesah pun ko itam ke putih ke pink ke.y penting ko akmal harith..:p

    ReplyDelete
  2. kepada UA,

    teringat kata2 abg2 sekolah dulu.
    "dunia adalah penjara bagi orang beriman, manakala dunia adalah syurga bagi fasiq" kata yang tetibe terngiang dalam kepada otak ni setelah melalui ujian kawad td...

    banyak tol keajaiban sekarang kan,...

    ReplyDelete
  3. comel gila teletubies tu. dari kiri cepat jalan.. ;p

    alah ! dorg tu lawa/hensem sangat ke..? haha. gi je bako mereka..

    ReplyDelete
  4. hahaha, jangan dibako mereka,kang mereka pun itam gak...x d la, benda ni sajew2 je ditulis bukan menurut emosi,cuma sekadar hiburan...

    apa pun selmat beramal..

    ReplyDelete
  5. teletubbies pun kawad jgk ke?? haha~ comel je~

    ReplyDelete